michishulting

Direktlänk till inlägg 15 september 2013

~chilling killing~

Av Michis Hulting - 15 september 2013 21:40

Tjoooo
har inte bloggat nått idag.. har bara inte orkat, åkte hem från storfors idag iallafall, sen gick ja ut å mötte Jenni, så nu står vi ute å pratar med lite folk, sköjsköj
ska snart pallra mig hemåt i regnet å glo på nån film tills ja somnar, så tomt utan min älskling bredvid mig bara...
men ska dra mig nu.
vi hörs
Pusss<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michis Hulting - 14 september 2013 12:47


Godmorgon vakna nyss, så har bara hunnit gå upp å ta morgonciggen å sen bara luggit i sängen, igår gick ja Kim Emil å Lina upp t grillen å träffa Miki Reuben Andre å Felicia så vi satt där en stund å snacka å hade de roligt, riktigt chill faktiskt,m...

Av Michis Hulting - 13 september 2013 22:05


Tjulululu vi kom hem för ett tag sen från filipstad vi va där å köpte cola å cigg, sen hämta vi upp kim å lina å nu sitter vi ute vid folkan å har de redigt gött bara, så blir väl å sitta här ett tag sen dra nånstans. Pöss :* ...

Av Michis Hulting - 13 september 2013 13:53


Hellooo gick upp nyss å gjorde mig iordning sen kom Kim hit å va social med mig medans Emil är hos Samuel å lämnar sin dator, så nu sitter ja å röker å flummar litte med Kim, sköjsköj men nu kom älsklingen tillbaka så nu blire väl å laga mat sen s...

Av Michis Hulting - 13 september 2013 11:42


Vakna för ett litet tag sen fyfan vilken dålig sömn ja har fått inatt asså, ont i hela kroppen å allting, nej fyfan, ligger i sängen iallafall å kollar när Emil sover så sött, när han vaknar måste jag duscha, sen ikväll blir det väl fest, hos vem vet...

Av Michis Hulting - 12 september 2013 22:22

Hejhej vi kom hem för ett tag sen från Filipstad, å sen dess har vi bara chillat, snart ska vi lägga oss å kolla på film å ha de mys ,"piranha" en film som ni måste se , sjukt bra, fast början kanske inte ä så rolig å se om man ska se den me nån kil...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards